Vi är vallfår i vargarnas tid.

11:27
Imorgon sticker jag och älsklingen till Malmö City Horse Show. Ska förmodligen möta upp Litos polare och hans flickvän där också, ska bli kul. Gymkhanan tänker jag se iaf, inget snack om saken, sen är det ju terrängen. Loppan får nog stanna hemma i år. I år är hon visserligen inte valp och dessutom går jag inte på kryckor, men hon kan nädå vara jobbig när det är mycket folk. Hon får stanna hemma med dampkisarna. Yoshi fortsätter kissa överallt där han inte ska, och jag blir tokig på honom!!
Köpte en nicola-ros till Lito igår, som de såklart nästan har käkat upp. Katteroch blommor? Var är det frågan om? Jag vill köpa en kruka så jag kan odla kattgräs på balkongen. Det hade varit mysigt. En stor kruka. Men först måste jag näta in skiten också. Undrar om pappi kunde hjälpa mej att köpa trä? Nät har jag ju redan ...

Nej, det var städa jag skulle göra!


12:26
Nä nu är det alltså en tidsfråga innan jag faktiskt lämnar bort Yoshi!! Moia ... ? Vill du ha honom?

Kommentarer
Postat av: Moia

Ja, hade inte mor min varit allergisk så. Får ta mig i kragen och flytta kanske? Usch vad besvärligt det blev nu. ;)

2009-05-24 @ 12:42:19
Postat av: Stenis

ja, vad fan är det med katter o blommor??? :'(

2009-05-24 @ 15:29:29
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0