Fail.

00:13
Red i sadeln idag och den passade inte. Låg emot på manken precis som de flesta sadlar gör på honom, och han kändes inte helt fri i bogarna. Trist, för den var riktigt skön. Gelpadd hade varit överflödigt. Malmiz är bästast och kör in mej till Malmö imorrn så jag kan lämna tillbaka den.

Har lirat Nexus och Utgarde Keep i en riktigt trevlig grupp, fick ett par bra boots också. Visserligen DPSar jag som skit... (Jag vet att ingen bryr sej ... men ändå!)

Har kollat gamla Aqua videos och hade nästan glömt hur incredibly perfect det är. Grymt! Stötte dessutom på Livet som en värsting, och blev sådär euforisk när jag tänkte på hur värdelös den låten skulle varit utan Håkan. Håkan är magisk. Mer magisk än mycket annat. "Magiskast"? Det börjar bli sent nu ..

00:34

Var förresten och handlade med Lito igår. Han hjälpte mej att hitta ett läppglans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0