Something old, something new.

00:07
Jag vet inte om första dagen på praktiken (City Doggis) kunde gå så mycket bättre. Jag hade koll på de flesta hundarna, hade ute "värstingarna" var för sej och connectade lite med den ettåriga amstaffen. Alla var bara så himla superhärliga, och även om Loppan inte direkt älskade att vara där så var det ganska lugnt och hon kom in bra i flocken.

När jag kom hem stack jag till mitt gamla jobb på Restaurang Asien för att få i mej lite käk. Lang verkade glad att se mej, jag fick min soppa för nästan halva priset och alla tyckte att jag hade blivit smal. Yay! Kocken stack också ut huvudet och vinkade glatt.

Eftersom jag alltid blir så medtagen av mycket intryck, så somnade jag som en sten när jag kom hem och hade ätit, vid halv sju, och vaknade inte förrän Lito ringde för tjugo minuter sen. Frågan är hur jag ska kunna sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0