Projektkvinnan.

15:01
Imorgon börjar jag praktiken på City Doggis, ska bli riktigt spännande. Tänkte att jag skulle gå ner till Ö&B nu och köpa svetsnät till den där förbenade balkongen. Som de flesta projekt jag tar mej för, så har den här innätningen av balkong också gått väldigt långsamt. Alla mått blev klara för någon vecka sen, det har diskuterats fram och tillbaka, och nu har jag äntligen hittat nät som inte kostar skjortan. Dessutom har jag råd med det också. Tjoho.
Alla mia små djur sover, Loppan är trött efter träningspass i nytt kommando. Måste sätta mej och kolla försäkringar också, nu när priserna har ändrats på detta viset. Trött som ett as är jag med dessutom. Jag vill ha en kruka att plantera kattgräs i på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0