Men stackars kisen <3

19:33
Jag har ju haft lite problem med Yoshi den senaste tiden, i och med att han har kissat överallt. Nu har vi dock kommit fram till att han förmodligen har urinsten. Lito ringde igår och sa att han hade kissat i badkaret, och att urinen var blodig. Min lille bebis! <3 Kristina var ute hos vår vet. idag för att kolla sin katts tänder, och passade då på att höra vad jag ska göra åt mitt lilla gryn. Specialfoder verkar det bli. Svårt när man har två, men vad gör man inte? Ska få en påse av Kristinas arbetskamrat till att börja med.

Jag och Lito har i alla fall varit på Ica Maxi idag och handlat. Med kundvagn till och med. Man känner sej så vuxen! Fick köpt två frysta märgben som jag tänkte ge till Loppan, men katterna fick dela på det mindre. Tänkte ju inte på att "dela med sej" inte är något som finns i Ariel, så jag fick gröpa ur lite märg till honom så han inte skulle bli utan. Min lilla utsatta sjukling behöver massvis med kärlek.
Loppan morrar och är farlig så fort katterna (läs; Yoshi - hon är inte hälften så rabiat mot Ariel) kommer i närheten. Jag är glad att hon aldrig skulle göra så mot någon människa. Dock flyttar hon runt sej i bädden så jag tror både bädd och hund är fulla med äckel-märg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0