Meltman - med kraften att ... smälta!

19:02
I väntan på specialfodret mot urinkristaller har jag börjat ge katterna massor av vatten i torrfodret. Yoshi såg mycket nöjd ut, men Ariel var tvungen att protestera lite först, mot en urbota idiotiska idén mamma plötsligt kommit med att maten skulle vara blöt! Fy! När hon upptäckte att hon inte fick något annat åt hon upp maten i alla fall.
Yoshi verkar må bättre och urinen är med utspädd. Fortfarande mörk men utan blodklumpar, och dessutom verkar han lite piggare. För tillfället leker han med en penna i sängen.

Red Titan i förmiddags, sen fick jag massage av Malin. Jag kved och skrek. Malin skrattade.
Kom hem och började sent om sider tvätta. Fick för mej att städa i källarförrådet också och jag är supernöjd med min insats. Dock smärtar ryggen, men det är sånt man får ta faktiskt. Varm och törstig, och ska ner och vika ihop den sista tvätten så snart torktumlaren är klar, sen bär det av mot Arlöv. Jobb i helgen, med Malmiz. Ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0