Kör igång.

12:27
Lyssnar på Tommy Nilsson på Spotify och ska snart sticka in till stan och växla en fettobunte med pengar. Känner sej helt ganZter ^^ Sen blir'e stallet igen, för femte dagen igår. Carina köpte två nya hästar igår, så de kommer i slutet av veckan. Ska bli riktigt spännande!
Dessutom ska jag träffa hunddagis-killen imorgon. Hoppas han tycker om mej! *valpblick* Köra på Mattssons på torsdag, tvätta fredag, jobba i stallet lördag, seeen mina vänner ...

Så är det LOPPIS på söndag! På Burlövs Ryttarförening. Välkomna.


01:20
Lito har kommit hem från jobbet, jag är trött som ett djur, borde kanske ta medicinen nu så jag inte är så seg på mötet imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0