Ingenting i den här världen var väl någonsin lätt att förstå ..

09:30
Var och hämtade en sadel igår, en Wintec Cair, och nu har jag varit uppe en snabbis och provat den på Titan. Den låg faktiskt riktigt bra och jag provrider den på fredag. Hoppas hoppas!

Igår kväll var allmänt kaos, alla var irriterade och gråtiga. Erika var arg för att Bestens hovar var förstörda, Kristina var ledsen för att en representant från Skånska Ridsportsförbundet sagt något om Hibbe. Jag var ledsen för att jag var misstrodd av den jag älskar mest och allting var bara ett enda kaos. Tur att Malin var där och mockade i kjol och mockastövlar så hon kunde lätta upp stämningen lite och hjälpa till med Besten.
Jag somnade som en sten vid halv elva. När Lito kom hem och försökte väcka mej var jag mest som en lealös zombie och somnade om fortare än jag nästan-vaknat.
Nu väntar jag på att det ska bli dags att gå till bussen för att åka hem och tvätta.

Och jag blev bara så sugen på att lyssna på Kent - M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0