Gnällig av naturen.

18:47
Min tanke var egentligen att dra ut idag. Jag fick  ett anonymt tips om att Billings band skulle spela på KB idag. Var det fel? Hände något på vägen? Det verkar i vilket fall inte vara så. Det var säkert bara scam ändå ..... Tiger Lou spelar på KB idag. Molle ville hemskt gärna att jag skulle in till henne på förfest idag. Sen ville de dra ut, men hon ville åtminstone hemskt gärna att jag skulle med på förfesten. Det känns inte så lockande nu när jag sitter i mina stallkläder efter en förmiddag med fyra ponnylektioner. Plus att jag ska upp och jobba i stallet imorrn, med Malmiz.
Jag har inte heller duschat, vare sej efter i torsdags när jag red tre hästar, eller igår när jag jobbade 8 timmar i stallet tillsammans med Molle, och dessutom red Titan. Jag känner mej så lagom fräsh, särskilt också som att Arlövs pollen tycks ha bosatt sej i mitt ansikte. Tack Gud. Du är rättvisan själv.

Det är lördag idag va? Vilket betyder Robinson, men jag bryr mej kanske inte så jättemycket eftersom både Billing och Raffe åkte ut i förra avsnittet. En idé skulle kunna vara att sitta ute med mamma och pappa och kränga några glas vin till, så jag kan peppa upp mej själv till att dra på förfest hos Molle. Jag är gnällig av naturen, men seriöst - kläderna jag har här har jag använt i flera dagar i sträck. Det finns parfym, halleluja! Det kanske skulle vara kul..? Ändå .... Whattaheck! jag kan åtminstone börja med det där vinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0