Storma mitt hav, sätt min himmel i brand.

19:12
Den senaste veckan har varit ett inferno av upp-och-ner känslor. Jag gjorde ett medvetet val att låta bli att skriva här, då mitt skrivbehov är som störst i down-perioderna så hade blogget förmodlingen kommit att ge en ganska så skev bild av hur det egentligen ligger till. Jag mår nämligen bra också, emellanåt ;)

Jag har städat köket. Vårt pyttelilla. Jag har stött på en viss skepsis i fråga om 'litenheten', så här kommer en bild.


Jag vill ha med mina vita kortbyxor till Egypten, men de är FULLA av katthår. Vid fyra nu på fredag morgon så åker vi. Töntiga Familjen. Blomgren vs. Eriksson. Kaos var än vi sveper fram. De kommer ner från Örebro imorgon kväll, så jag och Lito ska hem till mina föräldrar. Mamma blir så ledsen om hon inte får träffa Loppan innan vi åker, och jag antar att hon kommer göra allt för att försäkra sej om att Lito kommer ta väl hand om henne (Loppan då..).
Idag känner jag mej nöjd, trots att jag varken vaxat benen eller packat klart. Inte heller vikt tvätten som jag tvättade idag (vilket jag nog borde göra ändå, när jag tänker efter). Men Lito har iaf fått igång sin dator, vilket gör att vi kan spela WoW tillsammans. Han har dessutom fått ett account av Alex. Det är snellit!

Har lyssnat på Nordman - Storma Mitt Hav den senaste halvtimmen. Jag rekommenderar den. Eller tja .. egentligen rekommenderar jag hela bandet och alla låtar Py Bäckman skrivit åt dem, jag har varit ett dedikerat fan i  cirka fjorton år. Kan väl lyssna på låtarna Danne Attlerud skrev efter comebacken också, men är inte så insatt.. Sen är det också något hos Håkan Hemlin som jag finner väldigt attraherande.

Kommentarer
Postat av: emma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-15 @ 09:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0