En hingst som heter Kitty.

20:24
Vi stack till Deep i fredags och jag blev alldeles för full. Igår blev chilldag, åkte hem till Rocky - Loppan följde med - och senare kom Lito också. Min gamla spanska- och idrottslärare är med i Robinson nu, så jag är ju tvungen att kolla på det.
Idag har jag haft gammelhästarna, haft den där odefinierbara, explosiva galenskapsvreden som tryckt hela dagen. Kitty var brunstig, så hon betedde sej som en hingst, och skrek och hade sej. Red ut tillsammans med Therese på Wessie, mysrunda och jag fick sköljt av mej lite ilska när jag ändå bara kunde skratta åt tanthästens fjantande.
Övningskörde för första gången på skitlänge, jag är en levande katastrof, jag kommer få åka buss i hela mitt liv och nu vill jag bara gråta.

Dag går mot natt
och i mörkret
väntar skuggorna
på mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0