Jag har definitivt tittat för mycket på Pokémon.

12:38
Jag måste verkligen få Loppan att sluta attackera folk som kommer hit. Igår var hon nära på att bita Luciano. Det blir bara lite svårt att lära henne, eftersom vi inte får besök särskilt ofta. Kan man hyra in stuntmän som kan komma och låtsas hälsa på?
Nu ligger knäppgöken under ett täcke och låter märkligt. Vad är det för hund jag har? När hon tittar fram står skägget åt alla håll.

Som sagt så var Luciano här igår, Litos bmx-kompis från Argentina. De pratar mest spanska med varann, så jag förstod bara hälften, men vi skulle ju ändå se film. Barnhemmet, blev det. Eller  "El Orfanato" eftersom filmen givetvis var på - just det - spanska. Luciano gick hem efter halva filmen, eftersom han skulle cykla till Kirseberg.
Den var faktiskt riktigt rälig! Jag skulle till och med kunna tänka mej att se den igen. Jag och Lito var väldigt oense om hur vi skulle sitta i soffan. Först vågade jag inte sitta i närheten av honom eftersom jag var övertygad om att han skulle skrämma mej. Kröp dit ändå, men efter ett tag blev jag förvisad tillbaka till andra änden av soffan eftersom Lito blev rädd när jag hoppade till av skrämselryck. Det slutade dock med att vi faktiskt satt tillsammans utan att skrämma slag på varann.

Visst visste jag att jag skulle få mardrömmar inatt, men det var liksom inte någon Barnhemmet-mardröm, utan än mer heroisk mardröm där jag sprang runt i ett hus tillsammans med Ash, Brock och Misty ur Pokémon. Vi blev jagade av ett gäng dårar som skar upp våra halsar med krossade flaskor. Till slut lyckades jag rädda mej själv och Brock och vi gick ner för en trappa i totalt lugn, till heroisk musik medan jag skulle ringa 112. Hade dock glömt numret och fick ringa 118118 först och be dem koppla mej vidare. Random! På 112 var det min mammas kusin, Lene, som svarade. Vi fick dit en ambulans och jag funderade över om man fick lov att prata i mobil i ambulansen. Jag vaknade precis när jag hade beslutat mej för att strunta i det och ringa till Lito.
Den drömmen handlade nog mer om den senaste filmen vi såg: Deathsentenced (?)

13:21
Nu har jag varit nere med tvätt, och tänkte nog fortsätta vara ambitiös med att faktiskt städa färdigt köket.

Kommentarer
Postat av: Stenis

Den filmen är asbra!!

2009-06-16 @ 13:51:32
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0