Struck down.

17:53
Kände mej sjukt svag när jag vaknade igår morse, hade ont överallt och misstänkte att det kanske mest var ryggen som spökade. Åkte till stallet och jobbade, och när jag fick två alvedon av Kristina blev det mycket bättre. Frös som fan när jag kom hem och badade jättelänge, men när jag gick kickade nog värktabletterna ur och jag kunde knappt röra mej. Sov ett par timmar och vaknade med nästan 3 graders feber. Övervägde att åka till Jägersro ändå, men när jag stapplade mej igenom hallen och tippade in i väggen insåg jag att det nog inte var en superidé.

Så idag är jag hemma, febern hade gått ner lite imorse, men jag mår fortfarande jättedåligt och är sjukt matt. Har sovit största delen av dagen.


22:22
Uh, är för trött för att vara vaken, men kan inte sova. Har röjt lite i lägenheten .. så mycket som jag orkade.. Jag hatar sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0