Jag har lärt mej vad som är bättre.

15:21
I lördags var jag och Malmiz på Deep och röjde. Började med vars två 60 cl öl på Sapla, och sen blev det Deep. Vi dansade och hade oss, träffade Pete också.

Nu känns det att det är sommar, och blir det bara lite mindre blåsigt så ska jag ha den supersöta kläningen som jag köpte häromveckan, när jag och Lito var ute och shoppade. Han är världens bästa shoppingpartner, och får mej till och med att prova färger .. Jag som alltid enbart haft svart, vitt beige. Och under en epok byttes beige ut mot rött. Nu har jag både gult och lila. Fab!
Har dessutom även en komplett samling Georgia Nicolson-böcker tack vare den här underbare mannen. <3

Ska iväg til stallet nu. NU! Ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0