I can't help myself.

23:09
Sista ridlektionen för terminen, red min gamle Titan. Lyckades nästan få honom att släppa i dressyren, och sen hade vi galopptävling upp för backen. Jäklar vad snabb den där skrutten kan vara! Bästis. Fy vad jag älskar honom. Satt på verandan sen med Annika, Birgitta och Jenny och snackade till tio i elva.
Sover hos mams idag, ska upp och jobba på stallet imorrn bitti, med Carina. På kvällen bär det av in till Jägers, för sötnosen President Amok startar. 

Vackraste Presidenten <3


Jag hatar felkänslan i magen. Vill dra nåt gammalt över mej nu. Börjat darra också. Pissråtta. Gör om, gör rätt, skjut undan och glöm. Jag förfryser. Det är inte ens kallt. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0