Minus.

18:54
Angående förre inlägget, så veet jag att det var lite .. osammanhängande. Men jag mådde dåligt, och då blir det så. Grejer var, att jag var ledsen och ville komma ut och göra något, så Malmiz gick med på att gå ut och ta en öl med mej, så vi gick till Sapla och drack nån öl, sen när uteserveringen stängde och vi var tvungna att sitta där inne, där det var smockfullt, så gick vi till L'Angelo och drack fin drink istället.

Idag är jag jättetrött, svinvarm om kinderna och behöver komma ut i kylan ett par sekunder, men min älskade lilla Yoshikatt ligger på min axel (som han ALDRIG brukar göra) och spinner. Han har nog saknat mej, han kramar om min hals med ena tassen. Då kan man ju inte bara resa på sej, faktiskt. Ariel har nog saknat Loppan, för hon ligger hos henne, och spinner och försöker dia som vanligt. Jösses, katten är 4 månader, när ska hon växa upp ?
Btw så fyller Loppan ett år idag.

18:59
Fast å andra sidan så fryser jag riktigt mycket i resten av kroppen ..... HEJ SJUKDOM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0