Ensam är stark? - Vilket jävla skitsnack!

15:39
Molle ringde igår och undrade om jag ville med till KB. Ett ögonlick tänkte jag på vår urusla ekonomi, men med tanke på hur jag mådde i fredags så kändes det som en klar nödvändighet. Jag drog hem till molle där Mååd och två tjejer som jag inte kände var. Drack Pisang Ambon med apelsinjuice och nån grogg på Molles vodka. När det började bli dags att dra ringde Malin med Fullbloden och de mötte upp och på Östervärn. Då småttingarna inte kom in på KB - trots moget sällskap - så drog vi till Deep istället. Efter ett tag ville Molle dra till KB ändå, så vi kollade om småttingarna kom in nu, och det gjorde dem.
Jag stack tillbaka till Deep, där Malin, Erika och Lena fortfarande var. Lito kom också dit - liide wasted! haha - efter att hans polare stuckit ifrån festen de var på. Vi fixade två gin&tonic till mej, sen dansade vi ja jävlar! Kärlek.

Idag känner jag mej ganska nöjd, och när Lito frågade om jag ville hänga med hem till Jens lite bakfylledag, så avböjde jag. Vilken annan dag som helst hade jag förmodligen följt med, för jag älskar när han tar med mej på saker, men nu var ju Loppan hemma så länge inatt och jag kände att det var okej idag, det är okej att vara lite bakis och seg och spela WoW. Jag ska byta sängkläder också, och sortera tvätt hade jag tänkt.

Häromdagen bakade vi muffins faktiskt.. Jag ville bara skriva, så att jag kan komma ihåg hur huslig jag har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0