Inte helt ur balans..

18:53
På torsdag åker vi in och knipsar av Yoshis små kattkulor. Han vill bara para sig med Ariel emellanåt, men hon vill inte alls och blir skitlack på honom. Så när vi inte är hemma, och på natten, så får han vara ensam i vardagsrummet, den stackarn. Lito ska med till veterinär Agneta, och mormor kör oss dit. Nu ligger han på 'Bästis'-filten och tvättar sej. Loppan tuggar på sitt ben, hon är trött eftersom jag lindade en Back on Track-padd om korset på henne. Hon spänner sej så mycket när hon blir stressad, och så försöker hon bita mej när jag ska massera henne. Lito är och jobbar på Nilsson Sushi, och Ariel bara sover på en tröja. SJälv har jag varit och handlat shalottenlök och basilika.

Männen i mitt liv (Lito och Yoshi) i slutet på förra året.

På lördag bjuder mamma oss på buffe på Sankt Markus Vinkällare, och det ska bli helt fantastiskt. Förutom att maten där är fenomenal så ska det bli roligt att komma ut och göra nånting utöver att sitta här hemma. Tillsammans med Lito tänkte jag då främst på... Det blir väl mamma, pappa, lillebror Paat, mormor, morfar, jag och Lito. Får nog se till å ta med kamera faktiskt.

nu måste jag faktiskt gå och diska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0