Sankt Markus Vinkällare

08:31
Vaccinationen gick smärtfritt såklart, Lito mobbade mej, men jag har ju sagt att jag vet om att jag inbillar mej.
Var och jobbade på Lottentorp igår också, det kanske jag glömt nämna. Jag vill ta med mej President Amok hem, han är så sinnessjukt fin! Jojo sa att jag kunde komma upp och rida honom när jag ville, så fort hon fått en sadel till honom. Åh, lycklig! Nu får Bubben iaf sina muffins, som jag lovat honom dessutom.

President Amok

När jag kommit hem, efter att ha legat i badet med badbomb från Lush, fått nudlar av älsklingen och i brist på andra böcker läst Världens Bästa Spökhistorier, så åkte vi till Sankt Markus Vinkällare. Det var supermysigt, mamma beställde in det dyraste vinet som tidigare kostat runt 1400.-, Lito och jag finsmakade maten och och diskuterade. Mest han, det är inte jag som ska bli matrecensent. ^^ Lätt bäst var fläskfilén i shiitakesås .. aaargh jag dog!
Efter nästan fyra timmars ätande rullade vi hem, och jag somnade som en sten redan klockan elva.Har dock haft en massa konstiga mardrömmar inatt, säkert för att jag var så fruktansvärt mätt när jag somnade.

Kommentarer
Postat av: Stenis

hahha. Jag skrattar alltid när jag lä'ser din blogg xD

Svar: Jo, iofs det tror jag oxå! Får din oxå seperyck? Min går bakom soffan. och kan helt plötdsligt börja slänga sig mot soffryggen och jaga sånt som inte finns.. Springa runt i hela lägenheten som om nån jagade henne.. :S ska ringa vet imon o höra va de kostar!

2009-02-22 @ 13:31:07
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina fina pojke ju :) Du är alltid välkommen! Puss

2009-02-25 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0