Project frysfrost.

10:39
Morfar hämtar oss vid halv fyra, så bär det av mot Lundahållet för att kastrera lilleman. Han har varit inlåst i vardagsrummet några nätter nu, och har jamat som en hel orkester, stackarn. Idag får han inte ens något mat heller, så nu när han är ute så skriker han efter det istället. Livet är hårt för en liten kisse.
Ariel däremot lever livet på en räkmacka och sitter på en Back on Track-padden i fönsterkarmen och attackerar snöflingorna som singlar ner på andra sidan rutan. Jag vill verkligen sätta upp hönsnät på balkongen så att de kan få vara ute, men jag har inte kommit på någon bra lösning på det än.

Hittills idag har jag ringt ungdomsmottagningen och fått tid för nya p-piller om en månad, ringt morfar om tid i eftermiddag samt Djurkompaniet om de kunde ta emot mej som arbetspraktikant. Det kunde tyvärrinte, så jag får fortsätta ringa runt. Har även ringt VaccinationsService för att höra hur mycket det kostar att vaccinera mot hepatit A, eftersom jag åker till Egypten om en månad - vilket jag knappt tänkt på ens en gång.

Dagens projekt får bli att ringa runt till Malmös alla djuraffärer och fråga om praktik, samtidigt som jag frostar av frysen, sen bli lvl 61 med min hunter på WoW. Har hamnat i ett höglvl-område i Outland och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till. Perlan lärde mej kite i teorin igår, så jag ska öva på det och bli grym på PvP. I wish ........ -_-

13:22
Hahahaha, det här är den andra el-telefonförsäljaren som ringer idag.

- Hallå?
- Hej jag heter ** och ringer från *
elbolag*. Jag söker den som har hand om elen hos er?
- Ja, han var hemma innan men inte nu. Och det har redan ringt en från något elbolag.
- Okej, men det var inte från oss ... *osäker tystnad* ... tog han det då?
- Nej.
- Nehej ..... då kommer han nog inte ta vårt heller va?


13:25
Yoshi är så hungrig så han bryter sej in under vasken för att komma åt matavfallspåsen. Jag är tvungen att ha köksdörren stängd.
Loppan och Ariel ligger i Loppans bädd och tvättar varandra. Det är så löjligt gulligt!!

Kommentarer
Postat av: Stenis

hahaha.. Muppiga djur..! Min katt o din hane låter så lika varann >_< hur är dina med blommor? Min gräver och äter upp dom så jag tror att jag snart slaktar henne!

2009-02-19 @ 20:55:57
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0