Havrix vaccination.

12:40
Jag trodde aldrig vi skullekomma iväg till veterinären igår, morfar hade kört nån superskum omväg genom Rosengård när han skulle komma och hämta oss, så han kom från fel håll och jag fattade inte vägbeskrivningen till stället han hade parkerat på. Efter en kvarts rännande i kvarteret hittade vi honom - på gatan dit jag var på väg från början!
Ingreppet gick bra, och vi åkte hem och åt hos mormor efteråt, medan Yoshi sov i transportburen. Vi spelade bingo med min kusins barn och lagom till vi skulle åka hem vaknade den lilla katten till, men fortsatte sova när vi kom hem. Idag mår han super, men har börjat hetsäta lite.

Gratisproverna som jag betällde från Olivers igår kom redan med dagens post. Mycket trevligt!

Ska snart iväg och vaccinera mej mot hepatit A, Lito måste följa med och hålla mej i handen ... Egentligen är jag inte rädd för sprutor, jag bara inbillar mej.

Kommentarer
Postat av: Stenis

Är det så?? Om sköldpaddor.. det visste jag inte ens.. Jag ska bara ha och ha vettu.. Kollar aldrig upp nånting.. Ja, men min e sjuk ihuvudet! Blir skogstokig 3947362892 gr om dagen på henne! Nicke överväger kraftigt att kasta ut henne från balkongen xD haha.. men sen kommer hon o e så jävla underbar! Då kan man inte. men ska prova att kastrera henne o så om hon blor lugn :P PoK

2009-02-20 @ 13:26:00
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0