Yoga master.

15:10
Nu har jag gjort mina yoga-övningar i fyra dagar. Jag känner mej varken smidigare, piggare eller bättre på något sätt. Förmodligen för att jag hittills bara gjort futtiga inte särskilt ansträngande övningar. Försökte visa för Malmiz och Molle, det måste ha sett otroligt underhållande ut på lutande underlag och i ridhjälm. Det är alltid roligt att kunna glädja folk.

Nu när jag kom hem bakade jag kolakakor. Det var nåt av det mest simpla jag nånsin gjort, och därför blev det till och med bra. Tror jag. Mina chocolate chip-cookies härom veckan smakade ju förståss för mycket bakpulver. Natural born katastrof in the kitchen. Diska kan jag åtminstone, så köket är fint.

Köpte nytt gamecard igår så nu är det lir som gäller. Skönt att det är blåsigt och relativt kallt, så slipper jag ha dåligt samvete. Hon på mabi såg lite bekymrad ut när jag berättade att jag spelade, men när hon fick bekräftat att jag inte sitter tolvtimmarspass varje dag så blev hon lugn igen. Jag var där igår förresten, vi pratade i en och en halv timme och jag ska dit igen på måndag, förhoppningsvis hittar jag en bättre bussväg då så jag slipper åka via  rosengård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0