Update.

13:49
Kom nyss hem från djursjukhuset med Ariel. Hon blev kastrerad för två veckor sen, och allt har gått bra. Hon har knappt haft tratt på sej heller, men de tyckte det såg fint ut. Dock fick vi vara två som höll den lilla skitkatten när en tredje klippte stygn, hon skulle bara klättra upp på min axel. På fredag ska vi in igen, eftersom tatueringen i örat knappt syns.

Annars? Behöver vi prata om vädret ens? Lito har fått kockjobb i Köpenhamn och jobbar röven av sej, jag är glad om jag ens får se honom här hemma känns det som.
Moia var här igår, vi städade som tusan, och ack det behövdes. Jag är evigt tacksam för hjälpen! Det var skitkul att ha henne här. Nu är det bara lite i sovrummet kvar, sen är lägenheten vårstädad! Dags för städning i daton också kanske, en formatering hade gjort den gott.

Och förresten: nya trenden  ;)

18:48
Har vatt på fältet med Loppan, och nu ska jag snart börja förbereda maten, som jag faktiskt ska försöka laga idag. SÅ svårt kan det väl inte vara, eller?
Sen måste jag lira lite, det är bara två dagar till min gamecard går ut .. owh noooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0