Krackelibrankelfnatt.

12:20
Nu har jag varit hos kiropraktorn, och gud var det knakadet och brakade. Jag ville mest gråta, och hon fattade inte riktigt hur jag kan vara så dålig varje gång jag kommer dit trots att jag är där med jämna mellanrum. Det är en gåta.

Klockan två ska jag vara på djursjukhuset med Ariel igen. Egentligen vill jag döpa om henne till Ursula eftersom hon den senaste veckan gått mej så pass mycket på nerverna att det skulle kännas bra att slänga ut henne genom fönstret. (Lyckligtvis är det ju som bekant ofta väldigt långt mellan tanke och handling.) Hon har tuggat sönder mina två blågula rosetter, hon har lärt sej att ta sej upp på hallhyllan för att välta ner allting som ligger där och hon är en allmän pain in the ass. Lito tycker inte att jag ska vara så hård mot henne, eftersom hon uppenbarligen älskar mej nåt oerhört, då hon alltid stryker sej mot mitt ansikte innan hon går och lägger sej på, eller tätt intill mej. Okej, jag skulle aldrig nånsin kunna göra mej av med henne, men hon är bara jobbig just nu .. och lite söt .. mest söt. NEJ ! Jobbig!

17:41
Ariel var lite seg på uppvaket, så det tog över en timme efter det att hon fått vakna-sprutan tills vi fick gå hem. En veterinär kom och kollade henne två gånger, men det var inget fel på henne så vi fick åka hem, och då hade jag suttit där på röven i tre timmar.
En snubbe som nog haft en dålig dag på jobb (alternativt fått för lite kuk i röven) skrek "idiot" åt mej bara för att jag gick lite på cykelbanan när han ville cykla i 320 km i timmen. Ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag tyckte kanske inte att det var lönt att gå en fet omväg till gångbanan när jag ändå skulle vara tvungen att gå över cykelbanan 5 meter längre fram för att komma hem?

Kommentarer
Postat av: Stenis

asså, jag dör när jag läser om din katt.. de e som att läsa om min egen jävel. När hon löper så är hon världens snällaste katt, o ska ligga o gosa o ha sig, sen när de går över då växer hornen ut.. Nu har hon börjat att plocka bort plastlocket för avloppet i badrummet o puttar ner sin skumgummi boll i där.. o massa annat skit, O nicke e nästan likadan, hon e bara en kattunge bla bla bla.. men nu e de han som vill leka kast med liten kattunge från balkongen xD

2009-04-17 @ 13:27:18
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: LITO

det kan ha varit jens? påmin mig om det imoirrn :D

2009-04-18 @ 02:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0