Girls don't always wanna have fun.

17:28
Ikväll spelar Melody Club på KB och damn jävla skit och helvete att jag inte har biljett. Nu har jag för visso inte ens kollat om det finns biljetter kvar.. Har sovit hela eftermiddan vilket känns riktigt opepp. Lito har dragit ut och cyklat. Jag städar lite. Skulle uppgradera till the amber stage på LitterKwittern, och en av katterna  kissade på golvet med det samma. Det var säkert Yoshi, han har inte alla dinosaurier i parken.



Baby, it doesn't matter where you go .. I want you everywhere! <3


19:02
I wanna fall into your arms,
if we just stayed together, forever and ever.
I wanna feel you touch my skin,
I wanna hear you gently breathe in,
I'm dreaming, softly dreaming.


Lito, jag älskar dej så massvis! Du e finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0