Du är störd, men du har koll.

16:44
Har varit med Jeanette runt halva Malmö idag, det var supertrevligt. Vi tittade på chihuahua-valpen hon ska köpa och jag blev så oerhört sugen på valp. Sånt är farligt! Vi har väl åkt sex bussar typ .. Det enda jag fick köpt var kattströ.
Jag tänkte att jag skulle åkt till fältet med Loppan, men om jag ska ta in mer intryck så kommer jag få panikångest, jag är redan på gränsen att börja gråta. Jag är svag och klen. Nu ska jag plocka undan här hemma.

Och nu förstår jag igen varför jag undermedvetet undviker kontakt med verkligheten. Det är tryggt här i lägenheten, jag behöver inte ta in överflödigt med information som ändå bara snurrar runt till ingen nytta och gör mej rädd.
Vekling.

16:57
Ikväll är det Robinson  igen, tänkt vad en vecka går fort.

Jag vill gråta och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0