Baghira.

23:16
Jag vet inte hur många gånger jag sagt det sen i förrgår. Hon är himlens vackraste ängel. Min finaste Baghira, min bästa vän, min ängel. FAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!! Varför är livet så jävla orättvist?? Varför måste de vackrastye man känner dö??

Ja, jag erkänner. Jag är full som fan. Riktigkt jävla packad.  Det är valborg, jag har varit hos Malmiz och druckit vin. Efter att jag varit på stallet och ridit Hibbe, Kitty samt hoppat Bess i parken. Jag försökte gömma mej i buskarna, men hade tillräckligt jävlar anama för att hoppa cementröret åtminstone.
Nu försöker jag trycka i mej lite överbliven flintastek, med pasta, lövbiff-/svampsås och mozarellasallad. Det går sådär... Jag är för full coh ledsen.

Saknar Baghira så jag håller på att gå sönder. Jag vet att det avr det absolut bästa, jag vet att det var precis det jag ville och önskade, att hon skulle få slippa ha ont för en enda jävla gång i sitt olyckssaliga liv. Min älskade vackra prinsessa. Den rena egoismen i mej undrar över orättvisa. Den del som ville den där hästen sitt bästa, är glad att det blev som det blev.

Imorgon ska jag jobba med Molle. Klockan är tjugo över elva, jag har ingen medicin här i Arlöv vilket betyder att jag kommer ha sjukt med mardrömmar. Jag vill vara hemma hos min Lito. Han är bästast. Min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0