I share myself with you in a special way.

18:00
Det blev ingen sammanfattning, om nån vill ha en så släng en kommentar, för annars skiter jag i det.

I fredags kom Moa hit. Vi drack vin tillsammans med mina föräldrar i väntan på att Lito skulle komma hem från jobb och snacka ihop lite folk så vi kunde dra dit på fest. Vi blev helt väck allihopa, Lito krängde på sej sin kockrock, barilla-rocken och den undersköna prinsesströjan från hultan -06. Ingen av oss kunde fokusera blicken och framåt natten spydde Moa på tre ställen i lägenheten.

Mamma och jag ska hjälpas åt att bleka mitt hår idag, sen ska jag tillbaka hem till min älskade Lito.

Har fått bild på kisarna, längtar tills vi får hem dem! <3 ^^
 

18:20
Nej, jag väntar nog med blekningen ..... Har inte bestämt mej. Fast å andra sidan så blir den kashmir-röda färgen SÅ mycket snyggare om jag bleker det först. Kan ha blont ett tag. Om det blir skitfult är det ju bara att köpa kashmir-röd imorrn.


Kashmir (bild) eller blont?


(N.p.  Army of Lovers - Hurrah Hurrah Apocalypse)

Kommentarer
Postat av: Moa

Omg du kunde ju inte låtit bli att berätta att jag spytt ner överallt? :P Och personligen tycker jag du är ultrahet i röd!

2008-09-15 @ 21:18:13
Postat av: Ronii

Rött! :)



<3

2008-10-05 @ 03:19:13
URL: http://ronille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0