Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp.

12:12
Vaknade av mjuka kyssar i nacken. Det kallar jag livskvalité!
Följde med mannen i mitt liv på bussen när han skulle till jobb. Tanken var att sticka in och söka servitrisjobbet på Masala House, men den tjänsten var redan tillsatt. Skit också. Ska skicka in ansökningspapprena om försöksdjurstekniker i Lund också. Jag vill inte bli vuxen.
Igår var jag hos kiropraktorn och det var nog den smärtsammaste kotknackarupplevelsen i mitt liv. Ska dit imorgon igen. Stressdag. Plus Baghira, hopplektion (tror jag) och Kitty. Det kirrar jag lätt!

12:30
De verkar slå upp ett tivoli vid Gamla Saab. Det måste kollas upp. Nä, nu MÅSTE jag upp och rida så jag hinner skicka in ansökan idag! (och lira lite WoW)
Tydligen skulle mamma ha med cykeln til Netto så jag får vänta en stund. World of Warcraft, here I come!

12:57
Snacka om dålig självdiciplin.

15:13
Min häst är det bästa som finns. Idag var första gången jag galopperade henne på nästan precis ett år. Hon var superfin! Annika gjorde det igår. Aaaawh, heesteeen ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0