Turklandet imorrn!!

11:32
De senaste dagarna har vatt mysbra. Jobbat bra, varit duktig, tagit skitmånga beställningar och fått beröm från köket. Glad Mia. Varit mycket med Lito och ridit Baghira.

Igår åkte jag och Malmiz in och växlade pengar, för vi åker imorrn. Hon har dessutom hämtat ut sitt pass idag, så inget kan gå fel. Jag skrev en to-do-list hemma hos Lito imorse men jag tror jag glömde den där. Så typiskt mej!!

Igår var hela familjen på handledarkurs på körskolan. Det tog FEM TIMMAR och Loppan var jätteledsen när jag kom hem. Vi fick iaf var sin gratis körlektion som ska fixas så fort tillståndet kommer. Jag är rädd.

Nu borde jag äta frukost, packa och städa. Måste hämta väskan på vinden först. Har fixat batterier till kameran, så nu kan jag börja fota igen. Jag tog några bilder på Lito och Loppan igår, men de var borta när jag skulle lägga in dem.. =(

12:05
Jag hittade något jag skrev i ett gammalt dagboksinlägg, 21 juni -07, om min nuvarande pojkvän:
"Jag är absolut inte alls bekväm med hur lätt han charmar mej! Jag blir ställd .. Kan inte hantera sånt. Men han har en sund tankegång och blir inte alldeles för frustrerad för att han inte förstår mitt luddiga skitsnack till "förklaringar". Frågan är bara vad som skulle göra honom annorlunda? Vad som skulle gör mej annorlunda med honom?
I'm just your worst freakin' nightmare girlfriend, liXx.."



Kommentarer
Postat av: Tina

Ha det så bra i Turklandet! Sola lite för mig med! :)

2008-09-02 @ 20:59:47
URL: http://mommos.blogg.se/
Postat av: lito

vad vil du ha sagt med det sista-?

2008-09-03 @ 21:25:53
Postat av: Moa

KOM HEM NU!!!!!

2008-09-08 @ 00:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0