Samma nätter väntar alla.

18:32
Idag tog det två timmar att ta sej hem, på grund av den där sketna demonstrationen. Vem bryr sej om att de demonstrerar? Vem bryr sej om VAD de demonsterar mot? Jag VET INTE ENS !!
Gjorde en instickare till sushirestaurangen där mannen i mitt liv jobbar, och fick köpt lite mat. Har inte varit hemma sen i torsdags, mitt liv ser plötsligt väldigt annorlunda ut. Är mest hos Lito, jobbar, Loppan tycker det är okej att vara ensam i lägenheten.. Om jag bara kunde flytta dit permanent så skulle allting bli mycket lättare och helt perfekt.
Jag är trött som en get och nu ska jag sticka hem till jonas och hämta Final Fantasy 10. Yay!

23:48
Skallebank och förmodligen feber, är sjukt matt och mår illa men kommer ändå inte kunna sova. Nickat till lite i soffan, snackade precis med Lito. Behöver reda ut lite grejer imorgon.

Samma nätter väntar alla
utan dej är alla kalla
långa mörka utan sömn.


23:52
Uh, jag mår verkligen skit, alla kategorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0