Are you afraid of being alone?

09:03
Igår kväll fuckade min hjärna sej i ett svagt ögonblick av oförsikt. Nu MÅSTE jag gå ut med hunden så jag kan komma iväg till kiropraktorn. Jag kanske ska klä på mej också, då jag är iklädd endast strumpor. Tummen upp.

Jag saknar Lito inatt. Har nog inte sovit hemma sen jag kom hem från Turkiet. Idag kommer han hit iaf, efter jobb. Vi får se om jag är en hel människa efter den här dagen, har hört med Malmiz om hon vill mocka till Kitty - det hade lättat sjukt mycket. Jag kommer inte ha tid att äta annars.
Nej men MÅSTE få tummarna ur röven nu, bussen går om 23 minuter. GAH ! -_-

12:10
Kom precis hem, köpte ett halsband till Loppan. Bling-bling :) Hon blev jättefin. Nu sticker vi till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0