Slow Ride.

19:10
Red Hibbe idag, tillsammans med Rebecka (Bungi) på Kitty. Hibbe var sjukt Slow Ride och till och med stannade flera gånger, innan jag plockade på mej en buske som jag viftade lite med, då jävlar ökade han. Sen i galoppen drog han om Kitty lite grann och han var så glad, och låg på bettet medan hans inåt-tåade ben fladdrade omkring.

Mådde skit igårkväll, såg ut som skräp. Ser fortfarande ut som skräp, men jag är en ganska lycklig figur vill jag påstå. Hem till Malmö igen om en halvtimme. Ska duscha först. Vill verkligen få över min dator.

N.p. Markus Krunegård - Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Den stigande intensiteten pumpar förväntansfull längtan genom venerna. Mina största bekymmer är mina vänners. Vill att ni ska må bra, mina gummor<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Förlåt att jag inte svarade igår, men jag hade svimmat typ två gånger under dagen och slått i mitt huvud i betong, så jag mådde inte så bra :P <3

2008-10-10 @ 08:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0