Det är inte hur man har det, det är hur man tar det.

12:58
..och när man längtar tar saker tid.
Det nåt mellan oss,
mellan oss och världen.
För långsamt, för snabbt
men aldrig i takt.


Ibland gör man rätt, ibland gör man - lev med det.
Som om det verkligen skulle vara så lätt? Men om det inte ens är ibland, utan alldeles för ofta. När man bara vill att det ska vara rätt .. men det inte blir så. Jag är ut-och-in, jag hatar att min förvirring ska ut över dem jag älskar mest, när jag plötsligt säger något som låter så fel, men jag bara menar det på ett helt annat sätt. Hur förklarar man utan att det ska låta som en dålig ursäkt?
There are many things that I would like to say to you but I don't know how..
Jag har aldrig mått såhär bra, aldrig känt att jag betytt så mycket för nån, ska jag nu bara sabba det? FUCK FUCK FUCK ! Varför får jag så lätt folk att tappa tålamodet..? Rädslan släpper inte nu, det är tomt i magen, svårt att andas och tunnelseendet gör mej virrig. Hud längtar efter förändring, det känns som om jag har för mycket blod i kroppen.

Kommentarer
Postat av: TeDDy^_^

Hej^_^

Ja läste de sista typ. Tänk såhär. Njut av att du känner dig behövd m.m. Orka lägga vikt på det dåliga som du i texten i alla fall typ fokuserar på. Va glad för att du känner dig behövd!!! :D

Fiint att läsa :D



Saknar dig va ett tag seedan man träffa på dig typ :/

2008-11-06 @ 20:03:49
URL: http://teddykladdkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0