Perfekt och oförstörbar - som jag.

11:46
Sitter och kollar upp försäkring åt katterna. På onsdag ska Loppan till veterinären och få p-spruta och bli kloklippt.
Ska kolla lite jobb också, och när Lito kommer hem från sitt har vi en massa projekt idag, som att ringa och förhandsboka Guitar Hero World Tour, som släpps på fredag, vilket innebär att vi kommer låsa in oss hela helgen, med avstängda mobiler, och woopa sönder spelet.

..och jag vill bara SÅ ha WoW Wrath of the Lich King! ._.

13:00
Jag minns allt som naglar mot glas
(och än fanns det tusentals tårar kvar)

13:44
Katten sover spinnande i mitt knä, medan jag darrar panikartat med flackande blick.
Men det är så det ska vara. Det är så vi vill ha det nu.
Som en perfekt och underbar lag.
Och jag vill så mycket destruktivt nu, men jag måste vänta och härda ut, bara några minuter till. Bara några minuter efter det. En svår situation, javisst, och mina händer är kalla som is. Om jag blundar riktigt hårt kan jag se rök när jag andas.
Det är så hjälplöst att vara sårbar, så värdelöst och hopplöst.

Kommentarer
Postat av: LITO

va ska man äga lixxom

2008-11-19 @ 00:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0