You're gonna diiiie!

22:15
Mådde så illa när jag kom hem igår och kom på att det kunde bero på att jag ridit tre hästar under dagen och bara levt på ett knäckebröd. Hoppade Master på kvällen och det var bara så sjukt roligt! Vi hoppade med hjälphinder och jag överträffade verkligen mej själv när vi tog oss över en trippelbarr på 90.cm! Två gånger.
Carina:
"Nu dog du va!! Jag såg verkligen hur du trillade ner och dog =D"

Spelade WoW till tjugo över tre inatt,
Idag vaknade jag vid ett, började med att städa och tvätta och sen har jag spelat i princip hela dagen.
Nu vill Loppan ut och leka, hon springer runt här och skäller och har sej.

God natt, jobb imorrn och det blir inget köpenhamn, jag ska ju ha lektionerna på lördag. Men lördagkväll blir det korridorsfest i Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0