Tonight I hate this fucking town.

21:33
Känner mej sjuk, fryser som en gnu i min tjocktröja medan brossan kutar runt i piké. Loppan sover och jag är helt klart halvdäckad.

Idag skrittade jag Baghira nästan ända ner till slingan. Det gick helt bra, jag skrittade till stocken på långa tyglar och hon blev bara lite spattig ett par gånger och backade ut ett tiotal metern i åkern för att sen galoppera tillbaka när jag tryckte fram henne. Vi travade lite i paddocken också..

Imorrn är det jobb sen korridorsfest, Jeanette ska färga mitt hår och just nu är huvet sjukt peppt, men inte kroppen. Får hoppas det blir bättre imorrn. fäääck...

Jag är helt klart depp.

21:48
Jag vill ha alkohol, fast det känns inte som att det skulle sluta sådär jättebra just idag.

Det är varning för ras
Gå så försiktigt du kan
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
Varning för ras

22:00
Laddar ner Poison-låtar och väntar på att the langer ska ringa tillbaka. Brush får fixa. Måste sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0