Spricka i hälen ftw!

14:20
Ja men det här var ju HIMLA fint!! Gått bra på jobb, såg fram emot att rida Besten.. och så en halvtimme innan jag slutar så sparkar Majonett mej. Mosade in mitt ben i väggen, fick ett litet jack i vaden och hälen känns helt smashad. Hade sinnesnärvaro nog att slå till henne med borsten innan jag la mej i stallgången. Petra tvättade såren och sen försökte jag fortsätta jobba, men jag kunde knappt gå mellan spiltorna så mormor fick komma och hämta mej. MÖG! Jag vill ha ett par kryckor.

17:12
Yay, mormor kom med kryckor! <3

18:10
Jaha, antagligen har jag en spricka i hälen .. Ska till Akuten imorrn. Palla .. -_-

19:37
Erica ringde för att kolla läget. Hon sa att jag fick lov att tycka synd om mej själv om själv om jag ville. Hon kommer och hämtar mej vid åtta, så ska vi spela GH! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0