Please take me far away before I melt into the ground.

22:17
Det känns som om mitt huvud håller på att sprängas, och det blir inte direkt bättre av att Loppan leker med sin pipleksak. Det var enda sättet att få henne själv att sluta pipa om att hon ville gå ut och busa igen. Jag måste faktiskt fortsätta sova, har sovit sen fem i eftermiddags, vaknat till ibland som nån freakin zombie. Har ont i halsen också, är matt och fryser och när jag cyklade hem från jobb i regnet så spände jag mej så mycket pga kylan så att jag knappt kunde andas.

Baghira är halt igen, ganska rejält också. Nu när hon varit bra så länge! Det känns ingenting i nåt av benen, men hon är jättehalt redan i skritten. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0