Kärlek till vädret.

13:16
Det var bara så SJUKT roligt i lördags, helt plötsligt var klockan bara två!

Jag och Baghira gick omkull idag .. =/ Hon blev rädd för en betonggris och började backa i vanlig ordning, jag försökte göra vad jag kunde för att få styr på henne, men hon trampade fel i ett dike och trillade. Vi slog oss inte men det var smått otäckt och jag var lite skakig när jag kollat igenom hästen och skulle sitta upp...  >< Red ner till paddocken, och sen badade jag henne när vi var klara för hon dröp av svett.
Malin följde med mej hem för att spela GH och hon blev helt såld. "Okej, sista nu då" sa hon ungefär fyra gånger.
Nu blir det sola och läsa, sen spela wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0