Jajaja det är lugnt, jag bara hostar blod.

14:28
Jag var så sjukt seg i förmiddags, det värkte i hela kroppen, ända ut i fingrarna och stackars Jeanette fick jobba extra hårt eftersom jag ju dessutom är halt. Carina var med Carnita på ATG-kliniken, så jag var insatt som resurs. Vid lunch fick jag en ipren av Mia och sen blev det lite bättre. Hostade upp blodiga slemklumpar också vilket kanske inte var sådär jättepositivt.
Snackade med Franz en stund, han var på väg till Arlöv. Fick sluta kl. 2 och Jessica körde mej hem. Har försökt klippa klor på Loppan och lyckades med två. Tjoho! -_-
Nu ska jag spela och tycka så sjukt pynn om mej själv.

22:35
Åkte hem till Lito en stund innan. Jag hade säkert haft en mycket bättre lösning på hur han skulle spackla sin hemmagjorda stereo, men eftersom jag är en värdelös kvinna som alla andra så gick det inte igenom. Men jag mår tydligen bra iaf och han är skyldig mej en glass. Han sabbade min idé om studentpresent eftersom han redan hade köpt sej ett nytt GH3, men jag har ju såklart en plan B eftersom jag är så sjukt bra egentligen. :)
Nu har jag dock ont i huvet igen. Ska jobba två timmar resurs imorrn och Franz tittar visst förbi, för det visade sej nämligen i lördags att han känner Malin(med fullbloden) sen innan. Världen är liten minsann. Nu ska jag iaf sova, eller ta en titt på WoW först ...

03:46
Jag kan OMÖJLIGEN sova! Ligger och råsvettas, jag som alltid brukar ha en behaglig temperatur på mitt rum, rätt så svalt, och kan oftast sova med duntäcke året runt. Loppan gnällde om att hon ville gå ut, så det fick hon göra. Jag är hungrig dessutom. Mög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0