Jag har hittat in från mörkret.

18:01
I onsdags hade jag en riktig skämma-bort-mej-själv-dag. Började med ett besök hos på salongen där Emelie jobbar och hon gjorde mirakel med mitt hår. Jag trodde det skulle gå att göra något åt det där risiga svintoluddet, men nu är det snyggare än det NÅNSIN har varit! En rufsig page, eftersom jag inte är så jätteklassisk. Som sagt - det har aldrig varit bättre! Därefter gick jag direkt till Julis för att vaxa.
På kvällen red jag Bess på lektion i parken och det gick rätt så bra.

Torsdags var provdag i skolan och jag gjorde ett gammalt nationellt prov i engelska B. Det gick riktigt bra och på kvällen red jag och Kristina ut en sväng.

Fredags jobbade jag för Annika som vanligt och på kvällen satt jag och Jeanette hemma hos henne och krängde redbull/vodka med mycket is och skrålade singstar för glatta livet! I flera timmar.. Gick igenom alla fyra skivorna mer än en gång och sista timmen stod vi upp och vrålade, rösterna höll inte men ändå hesade vi oss igenom Cher - If I Could Turn Back Time och Toto - Africa bland andra. Galet roligt, och när jag skulle ha ponnylektionerna förmiddan därpå var jag lagom hes.
Stod i paddocken och fick närapå solsting, sen var det dags att plocka upp loppisprylar. I ett par timmar höll vi på med det i ridhusets stekhetta. Jag hittade en Arabia-servis som jag ville ha. Väl hemma tänkte jag att jag skulle titta på Sing-a-Long, Kitty Jutbring var ju dessutom med, men jag däckade stenhårt i en reklampaus och när mamma försökte väcka mej sen hade jag tydligen sagt att jag tänkte sova på soffan.

Så var det bara att gå upp på söndagmorgonen och försöka hitta något att ha på sej, vilket var sjukt svårt eftersom allt jag äger i princip är svart och oanständigt.  Så det fick bli att vika upp ett par jeans och kränga på sej ett av de inte särskilt anständiga linnena i ett vagt hopp om att det kanske skulle sälja, som jag dock övergav när jag kom ihåg att det nästan bara är tanter som går på loppis.
Kristina kom och hämtade mej och vi åkte upp och haffade bordet där min servis fanns. Värmen var verkligen sjuk, det var minst 30 grader såg jag. Inte lika mycket folk som tidigare år, men ändå runt 28 tusen!

Nu är jag sinnessjukt trött, men LilleMalin kommer hit med Smulan sen och vi ska vaxa ben.

Imorrn tänkte jag och Malin-med-fullbloden rida på långtur. Ska se om jag kan lura hem henne på en stunds GH, men det ska nog inte va några problem bara hon inte har fullt upp .. x)

18:45
Alla säger att jag ser ut att må så mycket bättre nu, och det känns så också. Någonting har lättat, det har inte känts kroniskt tungt på länge och idag när Annelie frågade om ärren så kändes det så avlägset, som något jag gjort i en helt annan tidsrymd.

22:54
Fick bilder av Sehå från i torsdags, på mej och Baghira. Gud vad jag älskar det lilla hästdjuret! Det är drygt ett halvår sen hon stod med gips. Här travar vi lite. =)

image10
I know theres no one in the universe as magical and wondrous as you.

Kommentarer
Postat av: Nettus

för vi e så jävla bra på att sjunga!!!! haha så sjukt ball vi hade har inte haft så skoj på länge..älskade syster vi e bara bäst..kärlek o kramar o visst mår du bättre nu än innan du strålar mer...hihi

2008-05-11 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0