I know you've been dumped and all that shit, but your attitude sucks you gotta admit!

13:04
I måndags var mycket bra dag, jag och Malin red ut på fullblodizarna. Arthur var jättefin och jag behövde knappt hålla honom i galoppen.Lite på tårna blev han i segeby, och han blev småsur när han inte fick dra iväg, men han höll sej på mattan. Det är alltid lika härligt att rida ut med Malin!
På eftermiddan hoppade jag Eliza i parken, vi tog nån stock, frigoliten, lilla banken ner, de små cementrören, däcken, badkaret och stora banken och det gick riktigt bra! Sen red jag och Alex ut på gamlingarna, Miarundan under chill tystnad, jag var så trött så jag trodde jag skulle somna på Hibbe.

Igår jobbade jag för Carina hela dagen, sen gick jag ut och åt med föräldrarna på Möllan Restaurang, för de hade bröllopsdag. Efter det kilade jag hem till Lito en stund, tills Alex och Martin kom och hämtade mej, för vi skulle grilla och spela kubb. Det var inte helt varmt när vi kom fram så Alex stack upp och hämtade en tjocktröja till mej (har den på mej i skrivande stund, den luktar Alex och det är hemtrvligt!). Martin fixade grillen och vi drog igång kubbet. Jag började spela med Alex, men vi förlorade, så jag gick över till Martins lag istället. Då vann vi två ggr, men det var ju inte direkt min förtjänst ... Satt och snackade, dissade skiten ur varann och när klockan började närma sej tio körde Martin mej hem.

Känns som att jag borde städa idag .. Vara lite nyttig ... och plugga! uh .. -_-

13:12
Jag lyssnar på Alice in Videoland - Radiosong och jag har haft den på datorn i några år utan att fatta hur BRA den verkligen är !! Nu går den på repeat och jag avgudar texten .. allt! Den är så sjukt skön.

Heyyy ya might just wanna,
Sit down when I tell ya this honey,
I know you've been dumped and all that shit
But your attitude sucks, you gotta admit
Get yourself together I know you,
You rat on me once and I'll kill you,
One more he said,
And you're as good as dead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0