Far åt helvete med era regler!

18:42
I torsdags stod jag, Alex och Martin inne på Coop Extra på Värnhem och hade en tjugo minuter lång diskussion om huruvida flintastek var en riktig flintasteg med ben eller utan. Jag hade såklart rätt. Vi köpte en med ben!
...för igår grillade vi. Malmiz kom hem till mej och vi drack champagne tillsammans med min familj, pappa trugade i henne öl och sen satt jag och nördade med WoW medan vi väntade på de ytterst sega grottmännen. När de till slut fått sina tummar loss och kommit hit så traskade vi upp till spillepengen. Jag och Malmiz regerade helt klart i kubb och våra vegetariska grillspett var godare än jag trodde att de skulle bli. Massor av skratt och öl! Malmiz gick hem rätt tidigt, och vi drog hem till Alex och tittade på nåt avsnitt av Lilla Al Fadji. Jag somnade på soffan och när Alex väckte mej hade Martin åkt och vi satte oss och lirade WoW en stund. Kom hem vid tretiden och bara la mej och däckade.

Jag skulle ha stuckit till KB idag, men ... det blir liksom inte av. Ska hem till Jeanette och sjunga igen, hämta vodka av alkoholfen först, för vi ska göra finfina drinkar. Jag kommer bara inte loss. Sitter fortfarande här i mina ridkläder och väntar på bättre solsken eller nåt.

22:24
Finfina drinkar var det ja! HAHA! Vi drack två jättegoda San Fransisco, men nu har vi blandat ihop nån jävla halloweendrink, som är grön med rött i botten. Nu ska vi sjunga vidare. Vi är inte riktigt liika pepp idag som förra veckan, men det har nog med för mycket blod i alkoholomloppet att göra.

FÖR VIII SKA DANSA I NEOOON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0