Att pendla mellan wildheart och harhjärta.

13:58
Jag är en textmänniska  och fastnar för allt möjligt.

Samtidigt som jag gömmer mej bakom Kristan Anttilas mästervärk Harhjärta och Håkanrader som "det har blivit svårt att älska när all kärlek lett till besvikelse" kan jag träda fram i Melody Club - Wildheart och bli sjukt pepp av den där raden i Radiosong med Alice in Videoland som är rubrik i gårdagens inlägg (I know you've been dumped and all that shit, but your attitude sucks you gotta admit!)
Det är ojämna övergångar och svårt att hänga med, men wildheart är helt klart sinnesstämningen jag gillar bäst.
You can do what you want,
you can tear me apart
you can take what you want
but you can't have my heart.


Och allting är lika mycket jag. Man kan helt enkelt säga att depp-Mia är harhjärta och pepp-Mia är wildheart.




Jag: Men lönt å hora?
 Lillebror: Jag hatar horor.
Jag: Du är en hora.
Lillebror: Din mamma är en hora!
Båda: *asg* SJÄLVDISS!!

Kommentarer
Postat av: Malmiz

det här inlägget stämde nog rätt bra. och din konversation med Lillebror fick mej att skratta hysteriskt.

2008-05-15 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0