Suddenly I see why the hell it means so much to me.

20:47
Jobbat med Molle idag. Vädret är inte helt okej och det syns på mina kläder. Vi brottades med leriga ensilagebalar och jag var nere i havresilon. Damm och lera precis överallt. Baghira hade rejält ont i ryggen idag, så jag promenerade henne och sen fick hon ha fleecetäcke på sej. Nike fick en släng av kolik dessutom. Molle har fått mej att anmäla mej till nästa hopptävling.. Herregud. Fast nu har jag ju nästan blivit lite modig och hoppat ganska mycket på Verona och dessutom ett par skutt på Malins Arthur. Så well, Molle skrev upp mej i två klasser, 50cm, & 70cm så förhoppningsvis bangar jag inte ur.
Det blir en intensiv morgondag, upp tidigt och fixa Baghira innan folk kommer till klubbdressyren, sen rida ut en runda på Kitty om vädret tillåter, mamma kommer upp med Loppan och så ska jag mocka till Kitty och knoppa Zircus man. Ska helst vara färdig med allt innan halv ett. Sen blir det kanske besök, ytterligare besök och förhoppningsvis ett besök till .. =)

21:15
Inte längre nåt "gulligull jag tycker om dej blahablaha" .. fast har det nånsin varit det?

Ja, precis så random som det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0