Skendräktiga klubben.

12:59
Det är så mycket bebis på gång så jag och Jeanette blir alldeles nojjiga. För tillfället blir vi sugna på konstiga saker och känner en massa skumheter som säkerligen inte är något - men ändå, man kan aldrig vara säker, kan inte vara nog försiktig.

Igår var i mångt och mycket en bra dag. Var på Julis Kosmetik för lite "försköning" och jag rekomenderar dem varmt! Väldigt måna om sina kunder och verkligen supertrevliga. Har varit där en gång innan och jag skulle inte drömma om att gå nån annan stans om jag inte på liv och död var tvungen. Sen ska man kanske inte överdriva?

Jag och Baghira gick ut på stallbacken och luftade näsorna. Hon var busig och söt och jag skrattade ihjäl mej när hon skuttade och slängde fram frambenen så jag var tvungen att luta mej mot en ensilagebal för att inte trilla ihop. Häststackarn såg förnärmad ut.
Sen tog jag och Kristina en liten runda med gamilngarna. Jag red Hibbe och Kristina promenerade med Kitty. När vi hade kommit precis halva rundan började det snöa och vi såg mer eller mindre ut som snögubbar när vi kom hem. Jag hade teori med nybörjargruppen, där bl a Idol-Andreas dotter går, och de fick lära sej att tränsa/tränsa av.
Som vanligt hade jag problem med att få tummarna loss och ta mej hem, och särskilt eftersom det snöade. Så jag ringde till mamma, som lyckligtvis var på Coop, så hon kom och hämtade mej efter att jag lindat mina tolv ben. (Baghira, Kitty och Hibbe.) Så idag måste jag alltså ta bussen upp till stallet eftersom min trogne springare (cykeln) står kvar där uppe och fryser i solen. Idag är det hoppning och det är ju alltid spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0