She's always falling down.

18:21
Abdi ringde inatt. Fett störig, jag ville slå honom. =P hahaha.

Jag och Kristina hade riddejt idag, trevligt som vanligt. Jag är trött.

Kollat Djurens Vänners hemsida. Ska ringa dit på måndag.

21:44
Stora planeringar inför hundskaffandet, jag är jättestirrig. Har tänkt mej nåt mellanstort med inte för mycket päls. Det är allt. Helst små öron säger mamma, så den inte slabbar när den dricker. Haha. Sen får resten bara klicka liksom. Då är det ju lite svårt att välja namn i förväg men jag spånar hela tiden, för namn är något av det roligaste som finns. Jag har tusen förslag i mitt huvud. Åh, kan det inte vara måndag NU!Mamma är nästan lika uppspelt som jag, och pappa också även om han inte riktigt vill erkänna det tror jag. Om det här rinner ut i sanden nu kommer jag gråta i en vecka.

22:20
Jag har preliminärt kommit fram till ett namn till vart kön. Chivas och Calisi. Sen kommer jag säkert ändra mej hundra gånger. Om jag ens ska döpa om den? Den kanske redan har ett skitbra namn.. Jag kanske ska prata med dem innan jag börjar dagdrömma? Jag blir kanske inte ens godkänd på hembesöket..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0