My last wish is that you do this with me.

16:23
Jag trodde av någon anledning att jag hade börjat vänja mej, att det på något sätt var okej nu, men när jag satt hos terapeuten för en stund sen och kunde koppla av, la jag bara av en kommentar i förbifarten och blev nästan förvånad när tårarna började trycka på. Det gick över huvud taget inte att hindra och bara någon minut senare satt jag och grät. Jag känner mej så tom, som om en bit av mej fattas. ..och nu gråter jag igen... Skit också.. förbannade helvete.


Tell me what I'm supposed to do,
With all these leftover feelings of you,
'Cause I don't know
And tell me how I'm supposed to feel,
When all these nightmares become real,
'Cause I don't know

Fuckfuckfuck.

22:14
Pratade med Lito en stund. Han hör alltid om jag är ledsen..

22:53
Loppan far omkring som ett jehu! Helvild, herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0