...men det betydde ingenting.

07:17
Igår laddade jag ner hela säsong 1 av Avatar och hade maraton på den hela dagen. Helt inne i det. Laddade ner säsong 2 också och när jag tänkte börja på den nyss upptäckte jag till min förfäran att det bara var avsnitt 5-8 som jag faktiskt hade fått ner. Det är sjukt jobbigt och det kommer ta ca 4 timmar att få ner de första fyra avsnitten. EEK!! Pissråtta.Någon som är minst lika pissigt är snön. Loppan hatar den lika mycket som jag. Igår kissade hon inne fyra gånger för att hon inte ville sitta i snön.
Kristina kom förbi en stund igår också, hade med sej bullar och vi snackade lite skit. Skönt med sällskap! Idag kommer nog Helene över med sin Aron så han och Loppan kan ta ut lite överskottsenergi på varann. Helt super.

..och någonting är lagat för stunden, en känsla som jag trodde var försvunnen gror, försöker tränga fram genom melankolin. Jag känner mej lite starkare hela tiden, men det skört - det vet jag. Huvudsaken är att det finns där över huvud taget.

Guitar Hero i väntan på att Avatar ska bli klart!

21:36
Lagat my ass! Man ska för fan aldrig säga något. Man får ALDRIG slappna av och tro att saker ordnat upp sej. Då sitter man där bara på kvällen och gråter med världens ångest igen. Jag orkar inte!! Jag fucking orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0